Problemy ze zdrowiem...

 Witam Was wszystkich. Raz w roku robię kompleksowe badanie krwi ( cholesterol, cukier itp ). Podczas ostatniego badania ( czerwiec 2023r. ) wyszło, że mam zawyżony poziom glukozy we krwi. Musiałem zrobić dodatkowe badanie - tak zwaną krzywa cukrowa ). Na szczęście okazało się, że nie mam cukrzycy. Jednak jest to stan przedcukrzycowy. Lekarz zalecił mi dietę oraz sport. 

Postanowiłem jeść 5 razy dziennie małe porcje bez żadnego podjadania między posiłkami.

  • 08:00 - pierwsze śniadanie
  • 11:00  - drugie śniadanie
  • 13:00 obiad
  • 17:00 kolacja
  • 20:00 mała przekąska

stosując dietę opisaną tutaj . Oprócz tego staram się zwiększyć liczbę dziennych spacerów z dwóch do trzech oraz robić ponad 20000 kroków dziennie.Myślę aby od września również pójść na siłownię.

Dałem sobie rok na naprawienie mojego stanu zdrowia. Za rok znowu zrobię sobie krzywą cukrową i sądzę, że będzie wszystko w porządku. Pozdrawiam Was wszystkich - trzymajcie za mnie kciuki :)

Komentarze

  1. Wygląda jak dobry plan. Powodzenia, trzymam kciuki! :-)
    Inspiracje co do zdrowego odżywiania są tu: diety.nfz.gov.pl
    Też myślę nad siłownią, ale póki co ćwiczę sama lub z YouTube....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz