Najważniejsza jest rodzina...

 Witam Was wszystkich. Mój Ojciec zawsze mawiał, że praca jest najważniejsza, ponieważ spędzamy w niej większość naszego czasu. Ja po ukończeniu studiów miałem problemy w życiu zawodowym - nic mi nie wychodziło. Przez pierwszy rok chodziłem na różne rozmowy kwalifikacyjne, które kończyły się totalną porażką. Potem przez sześć lat pracowałem na zmywaku. Było mi bardzo ciężko - ciągle miałem wyrzuty sumienia, że się nie rozwijam i  nie pracuję w zawodzie. Następnie zostałem zwolniony i przez kolejne dziesięć lat dorabiałem jako programista aplikacji internetowych - umowa o dzieło.Nie miałem stałej pracy. Czemu nie oszalałem? Dlatego, że miałem rodzinę, która mnie przez cały ten czas wspierała. A potem i tak mój los się odmienił - Dostałem rentę i  aktualnie dorabiam jako programista w swoim zawodzie. Zatem pamiętajcie na pierwszym miejscu jest rodzina - w moim przypadku żona i dwójka dzieci. A dopiero potem praca. Pozdrawiam serdecznie :)

Komentarze

Prześlij komentarz