Mój plan dnia...

Witam Was znowu na moim blogu. Dzisiaj chciałbym się podzielić w Wami moim planem dnia. Od kiedy wprowadziłem poniższy plan moje życie stało się mniej chaotyczne i bardziej uporządkowane  Od dawna lubiłem rutynę więc takie zaplanowane życie pomaga mi bardzo w zdrowieniu. Oto mój plan:   

  • 06:00 wstaję
  • 06:15 idę kupić produkty do śniadania 
  • 06:40 budzę moje dzieci do szkoły
  • 07:30 piję pierwszą kawę 
  • 07:45 piję drugą kawę
  • 08:00 dzwonię do mojej mamy 
  • 08:15 sprzątam wszystko po poprzednim dniu 
  • 08:45 piję trzecią kawę 
  • 09:00 pracuję przy komputerze pijąc czwartą kawę 
  • 13:00 idę na zakupy 
  • 13:30 idę na spacer 
  • 14:00 sprzątam mieszkanie 
  • 15:00 przygotowuję obiad 
  • 16:00 czekam na moją rodzinę
  • 17:00 spędzam czas z rodziną i bawię się z młodszym synem
  • 20:45 kładę mojego młodszego syna spać
  • 21:45 przygotowuję się do spania 
  • 22:00 zasypiam

Czasami zdarza się, że nie mogę całkowicie dopasować się do mojego planu. Na przykład pracuję dłużej przy komputerze bo mam coś ważnego do zrobienia. To nie jest problem. W moim przypadku zależy mi aby zachować w życiu life-balance. Zatem muszę pamiętać, że oprócz pracy na komputerze ważny jest również spacer i obowiązki domowe. A jaki jest Twój plan dnia. Napisz o tym w komentarzu. Dziękuję :)

Komentarze

  1. Świetny Plan Dnia ;-) zainspirowałeś mnie, aby stworzyć własny (o ile będzie to możliwe przy małych dzieciach :-D).
    Dodatkowy plus za ładny język, który nie przypomina tzw. "sałaty słownej" - typowej dla osób z Twoją (i moją) diagnozą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa o pozdrawiam serdecznie, Jacek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz